سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندکی صبر سحر نزدیک است...

نظر
یاوری: قطبی با سخنان خود حرفه ای بودنش را زیر سئوال برد
یک کارشناس فوتبال در خصوص صحبت های قطبی پس از دیدار مقابل ذوب آهن گفت: قطبی با مطرح کردن بعضی از مسائل، حرفه ای بودن خود را زیر سئوال برده است.
"محمود یاوری" روز دوشنبه در خصوص دیدارهای برگزار شده در هفته چهارم لیگ برتر گفت: هفته چهارم با اتفاقات شگفت انگیزی همراه بود که از جالب ترین آنها می توان به نتیجه نگرفتن دو قطب فوتبال ایران اشاره کرد
وی که با خبرنگار ایرنا گفت وگو می کرد،‌ افزود: در دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن، بازی بسیار هوشمندانه ای را از تیم میهمان دیدیم اما تیم پرسپولیس بر عکس همیشه با برنامه نبود و نتوانست تاکتیک های سرمربی خود را به نمایش بگذارد.
سرمربی سابق استقلال اهواز در خصوص دیدار دو تیم استقلال و مس تصریح کرد: این دیدار کاملا فیزیکی بود و بحث فنی جایگاهی در این بازی نداشت. قلعه نویی باید از این پس بیشتر بر روی مسائل روحی و روانی تیم کار کند زیرا این مشکل کاملا در استقلال حس می شود.
وی در خصوص تیم های مدعی لیگ خاطر نشان ساخت: به عقیده من سپاهان، ذوب آهن و برق از تیم های مدعی لیگ هستند که می توانند با ادامه روند خود صدر جدول را تصاحب کنند.
سرمربی اسبق تیم ملی با اشاره به پیروزی های استقلال اهواز تصریح کرد: چینش این تیم توسط من صورت گرفته و آرزو می کنم میثاقیان بتواند با موفقیت تمام در این تیم کار کند البته او با کمی صبوری می تواند استقلال اهواز را به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل کند.
یاوری با اشاره به اشتباه علی دایی در عدم دعوت از علی کریمی گفت: چنانچه من مربی تیم ملی بودم بدون شک تمامی لژیونر ها را به تیم ملی ملی دعوت می کردم زیرا در بازی مقابل عربستان نیاز به بازیکنانی داریم که میدان دیده باشند و بتواند بر استرس خود غلبه کنند.
وی ادامه داد: مطمئننا کریمی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران است که هر مربی ای آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارد، اما باید بدانیم که دایی سرمربی تیم ملی است و باید به نظرات او احترام بگذاریم
.